شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
سه شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۵ ق.ظ

شکارچیان برده/ 2010

                                 

شکارچیان برده (The Slave Hunters – Chuno – 추노)یه سریال کره ای ۲۴ قسمتیه محصول سال 2010.

خلاصه:لی داگیل ارباب زاده ای است که به یکی از برده های زن خانه اش علاقه مند است. برادر این زن خانه ارباب خود را به آتش کشیده، فرار میکند و باعث می شود لی داگیل هر چه که داشته از دست بدهد. داگیل در خیابان ها سرگردان می شود و به دلیل کینه ای که از برده ها به دل گرفته، شکارچی برده می شود. او با تشکیل یک گروه سه نفره به شکار برده ها می رود. ده سال از این اتفاق می گذرد و …

یکی از بهترین سریال هائیه که دیدم وچقدر لذت بردم از بازی هاشون. حتما اگه تونستین این سریال رو ببینید. یه سریال تاریخی، اکشن و عاشقانه. حتی صحنه های اکشنش خیلی خیلی دوست داشتنیه. بخصوص صحنه های نبرد دو تا شخصیت اصلی وشخصیت منفی سریال. صحنه های ناراحت کننده هم کم نداشت :(((((                           

  آهنگ های این سریال فوق العاده اند.

       
۹۵/۰۵/۰۵
مهناز

نظرات  (۲)

۰۸ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۴۶ احساس نویس
شما هر سریالی رو معرفی نمیکنین ...
سریال های کره ای که من تا حالا دیدم انقدر بی کیفیت و مسخره بودن که کلا زده شدم ...
وقت شد حتما میبینمش ...

قشنگی دنیاتون دو برابر ...
یامهدی ...
پاسخ:
شماااااااااااا بسیـــــــــــار لطف دارین به بنده... اتفاقا من جدا از سریال های تلویزیون دو تا سریال کره ای و یه فیلم دیدم که از هر سه تاشون راضیم. فکر می کنم خیلی شانس آوردم ؛)) حتما همین کار رو بکنید... فکر می کنم که لذت می برید... قشنگی دنیای شما هم هزاااااااااااااار برابر...
۱۶ مرداد ۹۵ ، ۰۹:۲۴ بانوی دریا
فعلا دوتا فیلم کره ای جدید رو دارم دنبال میکنم.سعی میکنم اینم توی لیستم قرار بدم
پاسخ:
خیلی هم عالی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">