شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۵۴ ق.ظ

طبیعت روستا

چند روزی نبودم یعنی بعد از عید فطر تا دیروز روستا بودم البته نه برای تفریح؛ برای کاری رفته بودیم اون جا و من فقط تونستم هول هولکی یه چند تا عکس بگیرم و از بخت بد رم گوشیم رو هم جا گذاشته بودم . خلاصه اینکه نه گوشیم آنتن می داد و نه به اینترنت دسترسی داشتم. با این حال و با خستگی بسیار زیادی که داشتم روزای لذت بخشی بود. همه چیز هم که طبیعی و محلی بود و خوشمزه از نون و کره و ماست و دوغ  تا مرغ و ...تو این چند روز کلی چیز میز یاد گرفتم :) و اینکه فهمیدم کشاورزی خیلی خیلی سخته و کار هرکسی نیست. آدم خاص خودشو می خواد.

خب این شما و این هم تصاویری از نحوه ی نون پختن و قنات زیبای روستا با آب زلال و خنک و گواراش :)))))))))))

روستا 6 روستا 10

روستا 1روستا 9

روستا 2روستا 3

روستا 5روستا 12

روستا 4روستا 11

روستا 7


۹۵/۰۴/۲۲
مهناز

نظرات  (۸)

سلاااام آجیییی دلممم برات تنگ شده بوود .

عزیزم ایشالا همیشه به شادی

اجی از بودا خبر نداری!
پاسخ:
سلااااااااااام بهار جون دل منم برات تنگ شده بود دختر. ممنونم. آدرسشو برات کامنت کردم.
۲۲ تیر ۹۵ ، ۱۷:۵۲ بانوی دریا
ممنون.خیلی عالی.دلم برای طبیعت تنگ شد
پاسخ:
فدای تو... خوشحال شدم که خوشت اومده بانو :))
۲۳ تیر ۹۵ ، ۰۱:۰۳ احساس نویس
سلام ...

خیلی قشنگ بود ...
مخصوصا اون قنات که واقعا توجه ام رو جلب کرد ...
منم روستا زندگی میکنم و خیلی دوسش دارم.
کشاورزی اونقدر هم سخت نیستا !!!
درسته قبلا خیلی سخت بود ولی حالا تمام کار هارو دستگاه ها انجام میدن !!!
شاید من اینجوری فکر میکنم

ببخشید که اینو میپرسم روستاتون کجاست ؟

قشنگی دنیاتون 2 برابر ...
یا مهدی ...
پاسخ:
سلام. ممنونم... لطف دارین شما. روستا دوست داشتنیه البته از دید ما اما روستا داریم تا روستا و بیشتر جوون های روستایی ترجیح میدن تو شهر زندگی کنند. نمی تونین این جور با قاطعیت بگین که همه ی کارها با ماشین انجام می گیره چون این طور نیست بعضی از کارها هست که سخته و باید خودت با دست انجامش بدی. طرفای شمال غرب کشور ؛) ممنونم:))))
عکس های قشنگ و خوشمزه ایه!مخصوصا اون هندونه! (از میوه های مورد علاقه ام)
پاسخ:
مررررررررررررسی منم هندونه دوست دارم. تو هوای گرم، هندونه ی خنک می چسبه...
۲۸ تیر ۹۵ ، ۱۷:۱۹ دخترک تنها
سلام خانوم خانوما...
خوبی؟؟
واقعا قشنگ بود عکسا ...
خیلی جالبه هم کار های روستا هم بعضی غذا هاشون...
ولی هم چی همش ترجیح میدیم تو شهر باشیم...
هعععییی...

امیدوارم بهت خوش گذشته باشه..
پاسخ:
علیک سلام. کم میای این طرفا دختر جون. تو خوبی؟! ممنونم از لطفت. بعله جالبه. جات خالی خیلی خوش گذشت :)
اوووم
منم از اون تافتونا خاستم
چ آبی...
امیدوارم خوش گذشته باشه

پاسخ:
آخییییییییییییی...بمیرم... کاش می شد! جاتون خالی با این که زیاد انتظار نداشتم خوب و خوش بگذره ولی خیلی خوب بود. به قول مارکز: زیاده از حد خود را تحت فشار نگذار. بهترین اتفاقات زمانی می افتد که انتظارش را نداری ؛)
شرمنده ام....
خوبم ممنون
شما چطوری؟؟؟
پاسخ:
دشمنت شرمنده. ان شاا... که حالت همیشه خوب باشه. منم بد نیستم.
دوغ و هندونه با هم خوب نیست ...!
+

تافتون ها عالی شدن ..
چایی م که انگار خوب چشبیده
پاسخ:
خب با هم نخوردیمشون که! چند ساعتی بین خوردنشون فاصله بود ؛)) بعله روز ها و خوراکی های خوشمزه ای بود...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">