شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی

اگر دعایت مستجاب نشد برو گوشه ای بنشین ... زانو هایت را بغل بگیر و یک دل سیر گریه کن ...                       

شاید لازم باشد میان گریه هایت بگویی:  اَللّهُمَّ اغْفِرْلىَ الذُّنُوبَ الَّتى تَحْبِسُ الدُّعاَّءَ: خدایا ببخش آن گناهم را که دعایم را حبس کرده است.                                                                          

+ التماس دعا

+ فلسفه ی التماس دعاالتماس دعاء یعنی چه؟ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺑﻪ ﻣﻮسی ﻓﺮﻣﻮﺩ : ﺑﺎ ﺯﺑﺎنی ﺩﻋﺎ ﻛﻦ ﻛﻪ ﺑﺎ ﺁﻥ ﮔﻨﺎﻩ ﻧﻜﺮﺩﻩ ﺍی ﺗﺎ ﺩﻋﺎﻳﺖ ﻣﺴﺘﺠﺎﺏ ﺷﻮﺩ !ﻣﻮسی ﻋﺮﺽ ﻛﺮﺩ : ﭼﮕﻮﻧﻪ؟ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻓﺮﻣﻮﺩ : ﺑﻪ ﺩﻳﮕﺮﺍﻥ ﺑﮕﻮ ﺑﺮﺍﻳﺖ ﺩﻋﺎﻛﻨﻨﺪ ﭼﻮﻥ ﺗﻮ ﺑﺎ ﺯﺑﺎﻥ ﺁﻧﺎﻥ ﮔﻨﺎﻩ ﻧﻜﺮﺩﻩ ﺍی !!" در این روز ها و شب ها نگاهم ﺑﻪ ﺩﻋﺎﯾﺘﺎﻥ است..."

۹۵/۰۴/۰۴
مهناز

نظرات  (۷)

۰۴ تیر ۹۵ ، ۰۹:۵۲ احساس نویس
*******-------*******
این منم، بیدار، از هول گناه
مى کنم، بر آسمان شب، نگاه

این منم، از راه دور افتاده اى
رایگان، عمر خود از کف داده اى

این منم، در دستِ غفلت ها اسیر
اى خداى مهربان، دستم بگیر

*اللهم اشف کل مریض *

--------------------------
التماس دعا ...
پاسخ:
الهی آمین. محتاجیم به دعا.
خفته ام ای دوست ندایم بده
سوی خودت اذن و پیامم بده
تا که به حب تو لبالب شوم
عشق فزون کن همه در تب شوم
تشنه لبم بر لب دریای جـــــــــــــود
از کرمت لطف نما ای ودود
پروردگارا!
چشمۀ جوشانی از آرامش
دریای زلالی از تندرستی
و اقیانوس بیکرانی از شادی و نشاط را
به سوی سرزمین وجود مهناز عزیز روانه کن ...
پاسخ:
خیلی خیلی ازتون ممنونم... چه دعای قشنگی کاش خدا بخواد میگم آمین
۰۸ تیر ۹۵ ، ۲۰:۴۷ بانوی دریا
مارا به دعا کاش فراموش نسازند / رندان سحر خیز که صاحب نفسانند . . .
سلام مهنازجون....ما کنکور داشتیم یه مدت غیبمون زد....چرا توی لینکات نیستیم
دیگه خداروشکرکنکورتموم شد و ما...اومدیییییم
پاسخ:
سلام تیده آ جون. باور می کنی همین دیروز به یادت بودم امیدوارم که کنکور و با موفقیت پشت سر گذاشته باشی :) الان دوباره لینکتون می کنم. خوش اومدین
چه عنوان قشنگی....

چ پست قشنگی...

چ فلسفه ی جذابی...

التماس دعا جانا
پاسخ:
بسیار بسیار مچکرم :))) خوشحال شدم که خوشتون اومده... واقعا چه فلسفه ی عجیبی... محتاجیم به دعا؛ التماس دعا از شما
من ادم سخت گیری هستم ولی باید اعتراف کنم وبلاگ شما رو به شدت دوست دارم و لینک کردم. و از این بابت خوشحالم.
پاسخ:
و باز هم یک تفاهم دیگر.... می دونی چقدررررررررررررر حس خوبی بهم دادی شادان عزیز... می دونی آیاااا...؟؟؟؟!!! خیلی خیلی سپاس. من همون لحظه که وبلاگت رو دیدم لینکت کردم دوست من. ماچی آبدار می کنمت از این راه دور

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">