شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۴۰ ق.ظ

آی آدم ها!

کاش آدمها می فهمیدند که:   
 شوخ بودن یک چیز است و آزردن دیگری با شوخی چیز دیگری...
۹۵/۰۲/۱۸
مهناز

نظرات  (۳)

سلام مهناز بانوی عزیز
اصولا گفته میشه " شوخی قیچی دوستی هاست "
و از طرف دیگه هممون میدونیم که در پس هر شوخی مقداری جدی هم وجود داره
مخصوصا در کشور ما که مردم بخاطر خیلی از مسایل عادت کردن حرفها و نظراتشون رو در قالب شوخی بریزن تا مشکلی براشون ایجا نشه
پس نمیشه به راحتی از کنار خیلی از شوخی ها گذشت
شوخی موقعی زیباست که توهین حساب نشه
هیچ چیزی بدتر از نگاه بالا به پایین به دیگران نیست
و در آخر براتون دعایی میکنم
دعای زیبایی که در جایی خونده بودمش
خدایا مرا از شر دوستانم حفظ کن ، خود میدانم با دشمنانم چه کنم !
پاسخ:
سلام. دقیقا حرفای دل منو زدین بودا. چقدر بده که آدما با شوخی دلای همو می شکنن... خیلی خیلی ممنونم از دعاتون بودای عزیز...
۱۱ خرداد ۹۵ ، ۰۷:۱۴ احساس نویس
من فقط شوخی فزیکی میکنم !!!
نه خیلی محکم که طرف نارحت بشه ...
کوچیک و ساده ...
چون میدونم کلمات چه قدرتی دارن ...
واقعا پست عالی بود ...
پاسخ:
چه بانمک...! نباید قدرت کلمات رو دست کم گرفت.
هوووم واقعن
پاسخ:
کاااااااااااااااااااااش می فهمیدند...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">