شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
جمعه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۰۹ ق.ظ

پشت پرده مه/ 1384

دوستش داشتم و کاش پایانش یه جور دیگه بود.

- برم خواستگاری یه مرد؟!! نه من نمیرم...

- نمیری؟!-

 نه نمیرم.-

تو عاشق نیستی...!

۹۵/۰۲/۱۰
مهناز

نظرات  (۳)

تاحالا این فیلمو ندیدم
چطوره؟؟؟؟
پاسخ:
داستان فیلم: مرتضی یه پسر ناشنواست که با مادرش زندگی می کنه و درباره عشق معلم جدیدش به مادرش دچار بحران میشه و... درسته تو حوزه فیلم های کودک و نوجوانه ولی خب آدم وقتی از یه فیلمی لذت می بره چه دلیلی داره که همچین فیلمهایی رو نبینه. با این که مثل اکثر فیلم های ایرانی پایان بندی خوبی نداره و تلخه ولی کل فیلم فوق العاده است. بازی جهانگیر الماسی تو این فیلم بی نظیره. کاش همیشه همچین نقشهایی رو بازی می کرد. انگار اصلا این نقش برا جهانگیر الماسی نوشته شده بود. بازی اون پسر کوچولو هم خیلی عالیه. با خوشحالی کامل اعتراف می کنم که دو بار این فیلم رو دیدم. بهت پیشنهاد می کنم ببینی. قشنگه و پشیمون نمیشی:))
۱۱ خرداد ۹۵ ، ۰۷:۱۷ احساس نویس
به نظر فیلم جالبی میاد ...
از اینجور فیلم ها خیلی خوشم میاد ...

ممنون که توضیح دادین
پاسخ:
بله فیلم جالبیه و از اون فیلمهاست که اصلا خسته کننده نیست. خواهش می کنم :)
حتما

پاسخ:
:)))))))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">