شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
يكشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۱۷ ب.ظ

طعم تلخ جای خالی

جای خالی بعضی آدم ها با هیچ چیز و با هیچ کس دیگر پر نمی شود؛ با هیچ چیز و هیچ کس دیگر...
۹۵/۰۱/۲۹
مهناز

نظرات  (۵)

جای شما خیلی خیلی خالیه
پاسخ:
خیلی خیلی ممنونم دخترک عزیز...
خیلی دلم برات تنگ شده بود
پاسخ:
من بیشتر... دلم برا وبلاگم و دوستام و تو تنگ شده بود... احساس خوبی دارم که برگشتم:) فقط یکم وبم زیادی سوت و کور شده... فانوس به دست دارم می گردم ولی انگار کسی نیست...
جای خالی ...
ممنون
ای بابا خودت ودست کم نگیر بلند شو محکم بایست وبخند
مطمئنم خوب میشی...
پاسخ:
ممنون به خاطر حرفهای حال خوب کنت... :)
۱۴ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۴۱ مرتضی قاسمی
عالی بود عالی
پاسخ:
ممنونم از نگاهتون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">