شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی

ما همچون دو تکه ی غبار کیهانی در برخورد با یکدیگر درخشیدیم. برای خدا یا کهکشان یا هر نامی که انسان برای این دستگاه عظیمِ موزون و منظّم بر می گزیند، زمان زمینی دارای ارزش نیست؛ برای کهکشان چهار روز با چهار میلیون سال نوری فرقی ندارد؛ سعی می کنم این را به خاطر بسپارم اما به هر حال من هم یک مرد هستم. هیچ توجیه فلسفی نمی تواند مرا از خواستن تو بازدارد. هر روز، هر لحظه، ضجّه ی بی رحم زمان ، زمانی که با تو نخواهم گذراند، در اعماق ذهنم طنین می اندازد.با تمام وجود و بی حد دوستت دارم و همیشه خواهم داشت.                                                                                                                      

 آخرین گاوچران                                                                                                                                    

  رابرت

۹۴/۱۲/۰۲
مهناز

نظرات  (۵)

۰۳ اسفند ۹۴ ، ۰۲:۴۷ احساس نویس
خیلی قشنگ بود ...
همیشه واسه خوندن کتاب میگیم وقت نداریم
سعی میکنم که توی اولین فرصت پیداش کنم و بخونمش
ممنون واسه محبتی که میکنین
موفق تر ببینمتون ...
یا مهدی (عج) ...
پاسخ:
من که این روزا تقریبا وقتمو با کتاب و فیلم می گذرونم:) خواهش می کنم... همچنین...
سلام مهناز عزیز
خب من این کتاب رو نخوندم
ولی دوست دارم بخونمش
فکر میکنم گزینه خوبی برای تعطیلات نوروز باشه
ممنونم از معرفی این کتاب زیبا
برقرار باشید
پاسخ:
سلام بالاخره من یه کتاب خوندم که شما نخوندینش... امیدوارم که از خوندنش لذت ببرید...اینم بگم که از روی این کتاب یه فیلم هم ساختند... خواهش می کنم... همچنین...
خیلی قشنگ بود...
معلومه حسابی شیفته کتابی!!!
خوشم میاد
پاسخ:
آره کتاب خوندنو خیلی دوست دارم:))) یه دوست هم دارم بیشتر از من کتاب خوندنو دوست داره... فدای تو...
عالی ببود مهناز
پاسخ:
ممنونم. چرا اسمو آدرس نزاشتید خب؟!
زیبا بود مهناز
پاسخ:
خیلی ممنون. پس اسم قشنگتون کو؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">