شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
من در این دنیا غریبه ام و زبان مردم آن را نمی فهمم. همین است که مرا رنج می دهد؛ من در تمام عمر همین احساس را داشته ام...من واقعا تنها هستم... تک و تنها پشت به دیوار کرده ام و با دنیا می جنگم. وقتی به این موضوع فکر می کنم نفسم بند می آید. فکرش را از سرم بیرون می کنم و باز به تظاهر کردن ادامه می دهم. ولی آیا حال مرا درک نمی کنید؟؟!!!آدم وقتی به کسی یا جایی یا شیوه ای از زندگی عادت می کند و بعد ناگهان آن را از دست می دهد، به شدت ناراحت می شود و جای خالی آن را احساس می کند...شاید وقتی دو نفر با هم تفاهم کامل دارند و در لحظه هایی که با هم هستند احساس خوشبختی می کنند و دور از هم احساس تنهایی می کنند، نباید بگذارند که هیچ عاملی در دنیا بینشان جدایی بیفکند... 

 بابالنگ دراز/ جین وبستر


۹۴/۱۰/۱۳
مهناز

نظرات  (۸)

۱۳ دی ۹۴ ، ۱۶:۰۴ آدمک آبی
سلام دوست قدیمی

ممنون که به من سر زدید

و ممنون از کامنت هاتون

بلگفا نظر ها رو نمی خوره همش به دستم رسید ممنووون
پاسخ:
سلام... خواهش می کنم... بازم خواهش...:) اوه...! و باز هم خواهش... :)))))) خوشحال شدم که اومدین...
به به لااایک

اجییییییی چقدر دلم تنگ شده بود برات
پاسخ:
من بیشتر...
درود ..و. سپاس از محبت و حضور گرمتون..
حالت سوخته را سوخته دل داند و بس
شمع میداند که جان دادنِ پروانه ز چیست..
سرفراز و پاینده باشید...
پاسخ:
یاد اینبیت افتادم... شرح این آتش جان سوز نگفتن تا کی؟ سوختم سوختم این راز نهفتن تا کی؟
فعلا بذار ذهنت مشغول باشه...
پاسخ:
خیلی بدجنسی... دلت میااااااااااااااااااااااااااااااااد؟!!!
همینجوری..
آخه بعضی وقتا از روی متنات یه چهره ساختگی از تو میادتو ذهنم برا همین
پاسخ:
خب حالا میشه این چهره رو برای منم ترسیمش کنی یعنی توصیفش کنی؟؟؟!!! بسی کنجکاو شدم... می خوام ببینم تو ذهنت چی ازم ساختی؟!! چه شکلیم من؟!!
یاعلی...
شوخی هم نمیشه کردا....
شما تو ذهن من یه دختر بامنطق وبانمک ولوس وشیرین وبا هیکل واندام متعادل.
شاید بعضیاش اونی نباشه که شما هستی امامن از حرفاتون فهمیدم...
درسته هیچکدومش؟
پاسخ:
چی بگم والا... باید از شکلکایی که گذاشتم متوجه می شدی دیگه:) حالا تو هم بی انصافی نکن دیگه... چند تا صفت خوب بهمون نسبت دادی...ولی خب صفت اول رو می تونم تایید کنم...آخری رو رد می کنم... اون یکیا رو هم باید بقیه نظر بدن... گاهی اوقات ممکنه باشم... هر چند لوس بودن رو هم نمی پذیرم ولی یه دوست دارم گاهی این صفتو می چسبونه بهم اصلا هم لوس نیستم...به هیچ وجه...دقیقا به هیچ وجه
بهت گفتم عزیزم شما تو ذهن من همین آدمی...
باهمین خصوصیات
لوس بودن هم یعنی ملوسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">