شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۲۰ ب.ظ

پل چوبی/ 1390

- یه وقتایی تو زندگی آدم پیش میاد که دلش معجزه می خواد... وقتی هم براش اتفاق نمی افته کم کم رو آرزوشو خاک می گیره و همه چی یادش میره اما همیشه امید به معجزه از خودش مهم تره...

- وقتی کسی هنوز تو ذهنت تموم نشده به زور نمی شه تمومش کرد...

- کاش می شد فهمید کی واقعا دوسِت داره... کاش از دل و احساسات آدما خبر داشتم...

- بعضی وقتا دلم می خواد دنیا رو با قدم های بچگیم برم... چقدر همه چی دور بود... چقدر راه بود واسه رفتن...

- وقتی پیش همیم قدر با هم بودنو نمی دونیم. وقت دوری میشه فهمید اونی که رفته چقدر از وجودتو کنده و با خودش برده، چقدرشو برا خودت باقی گذاشته...

-  عشق یعنی حالت خوب باشه...  تو الان حالت خوبه؟

۹۴/۰۸/۳۰
مهناز

نظرات  (۴)

احسنت.... چ جمله های خوبی بود
پاسخ:
مرسی بهار جون... آره واقعا فوق العاده اند...
آره خانومی من الآن خوب خوبم!!
پاسخ:
چقدر خوب که خوبی...خوبِ خوب...
سلام
متن بسیار زیبایی نوشتید
واقعا درسته اینکه نمیشه ذهن رو به سادگی از وجود کسی پاک کرد . .
کاشکی حال همه خوب باشه . . .
THE LIFE
پاسخ:
سلام. ممنون... همه، دیالوگ هاییه که از فیلم پل چوبی انتخاب کردم. ان شاا... که حال همه خوب باشه... الهی آمین...
aji jon tabadol kon.mn male shoma ro zadam
پاسخ:
سلام. لینک شدین غزل عزیز...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">