شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
يكشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۰۳ ب.ظ

حدیثی از پیامبر

پیامبر اکرم (ص) فرمودند: هر که غذای داغ بخورد هفت آفت به او می رسد:فراموشی، خشک شدن دهان، رفتن قوت از بدن، پدید آمدن نقصان در شنیدن، کم شدن نور چشم، زرد شدن روی، رفتن برکت از طعام.

+ نوشتم که یادم بمونه؛ که شاید این عادت بد از سرم بیفته.
۹۴/۰۸/۲۴
مهناز

نظرات  (۷)

وای من همیشه داغ میخورم!!!!!!!
پاسخ:
سعی کن از این به بعد دیگه نخوری...
چه مطلب مفیدی،ممنون اجی
پاسخ:
خواهش می کنم...
موفق باشید
پاسخ:
خیلی ممنون. شما هم همین طور.
آخییییی
چه جالب..!!
پاسخ:
آخیییییی...کجاش جالبه؟ اصلا چی جالبه...؟؟؟
من به شخصه تاحالا نمیدونستم این مطلبو
پاسخ:
آهان...الان متوجه شدم...
ممنون میدونستم خوردن غذای داغ مکروه ولی نمیدونستم دلیلشو ممنون که گفتی
پاسخ:
خواهش می کنم عزیزم...
۲۸ آبان ۹۴ ، ۱۳:۰۹ دلسوختگان
بسیار عالی . . .

پاسخ:
ممنونم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">