شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
پنجشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۲۴ ق.ظ

اِما (1996 Emma)

این فیلم براساس رمانی از جین آستین به همین نام ساخته شده است.

 خلاصه داستان:  اما وودهاس، قهرمان داستان، دختری است باهوش، جذاب،خوش ­قلب ولی خیالباف که تصور می­ کند همه ­ی آدم­ها را می­شناسد و می­ تواند سرنوشت آن­ها را رقم بزند. او از دخالت در روابط مخفی دیگران لذت می برد و دائما تلاش می کند تا زن ها و مردها ر ا به هم برساند. او خیال می­ کند که تمام آدم­های پیرامونش درگیر روابط عاشقانه­ اند؛ در حالی که او خود را از این خطر جدا می­بیند و قصدی برای ازدواج ندارد. اما در طول داستان کم­ کم از خودفریبی به خودشناسی می­رسد.

خب من کتابی رو که این فیلم از روش ساخته شده رو قبلا خونده بودم و این فیلم رو هم تازه تونستم ببینم... قبل از این که فیلموببینم از بازیگرای این فیلم زیاد خوشم نمی اومد به نظرم زیاد با کتاب جور نبودند و بعد از دیدن فیلم هم این حس خیلی تغییری نکرد.

همون طور که بین کتابهای جین، این کتاب رو نسبت به بقیه ی کتابهاش زیاد دوست ندارم نسبت به این فیلم هم تقریبا همین احساس رو دارم.

۹۴/۰۸/۲۱
مهناز

نظرات  (۳)

۲۱ آبان ۹۴ ، ۱۶:۲۰ دلسوختگان
سلام مهربانوی مهربان . . .
راغب شدم حتما این فیلم را ببینم . . .

پاسخ:
سلام... چه خوب...
چه جالب!!!!
پاسخ:
اوه، بله، چه جالب...!!!!!!!
سلام
یکی از کتابهایی که در سایت آمازون جزو هزار و یک کتابی هست که باید حتما پیش از مردن خونده بشه همین کتابه !
فیلم زیبایی کتاب رو نداره ولی بازی بسیار زیبای گوئینت پالترو لحظات دلنشینی در فیلم خلق میکنه !
ممنون از بابت این پست زیبا و معرفی این اثر ارزشمند
پاسخ:
سلام بله همین طوره... من هم لیست این کتابا رو دیدم. در واقع همه آثار جین آستین جزو این لیست هست و من خیلی خوشحالم که موفق به خوندشون شدم... در این مورد هم باهاتون موافقم... خواهش می کنم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">