شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
سه شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۳۸ ب.ظ

چسبی به نام زخم

چسبی به نام زخم، مجموعه غزلیه از سید احمد حسینی که یکی از شاعرای معاصره. این کتاب مجموعه 32 غزل عاشقانه و اجتماعی است که در 80 ص گنجانده شده است...حالا چرا گنجانده شده؟!!! چون می تونست تو یک سوم این تعداد صفحه هم چاپ بشه...اما من کلا طرح جلد ساده ی اون و نوع برگه هایی که ازش استفاده کردند رو خیلی دوست دارم... همین طور اسم خاص این کتاب رو(البته تقریبا همه ی آثار این نویسنده اسم های خاصی دارند که واقعا آدمو برای خوندشون ترغیب می کنه مثل سارائیسم، خصوصن آبی و چقدر قیافه شما برایم آشنا نیست) . با این حال جای یه مقدمه، حداقل برای معرفی نویسنده و نوع اشعار و مضامینش تو این کتاب به شدت احساس میشه.همه ی اشعار این کتاب رو دوست نداشتم ولی چند تا از غزلاش و برخی از واژه هایی که استفاده شده بود برام جالب بودند.                                                 

یوسف/ میان چاه/ اگر خودکشی کند/ خود را/ ولی/ به دست زلیخا نمی دهد/ این روزها/ ببین که همه بی هویتیم/ دیگر کسی ندای خدایا نمی دهد/ ما/ سیب خورده ایم که/ آدم.../ شویم،آه/ آدم!/ که تن به شهوت حوا/ نمی دهد/ هی/ گریه می کنی/ به سرت مشت می زنی/ اما/ کسی به دست تو حلوا نمی دهد/ ............................../ سی نقطه/ -----------/ خط فاصله/ شاعر!/ سکوت کن!/ این جا کسی که گوش به حرفت نمی دهد.

۹۴/۰۷/۲۸
مهناز

نظرات  (۲)

۲۸ مهر ۹۴ ، ۱۶:۱۶ پریــــッ פֿـانومــ
سلام باجی خوبی؟


من خودم کتاب خیلی کم میخونم


من از همین کتابایی که متن کمی داشته باشه خوشم میاد خخخخ اینجوری تمایلم به خوندن صدبرابر میشه


اشعار خوبی بود...


موفق باشیـ


یا علی
پاسخ:
علیک سلام باجی... بعـــــــــــــــــــله تنبل خانوم... وقت بزار برا کتاب خوندن... مرسی تو هم همینطور... یا حق...
سلام خانوم مهناز خیلی ممنونم که اومدی وبم خانومی بازم بیا
لینکتون کردم
پاسخ:
علیک سلام... چشم حتما... شما هملینک شدین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">