شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
چهارشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۸ ق.ظ

امام حسین

سخنان تعدادی از بزرگان درباره امام حسین (ع):

پروفسور ادوارد براون (شرق‌شناس انگلیسی):آیا قلبی پیدا می‌شود که وقتی درباره کربلا سخن می‌شنود، آغشته به حزن و اندوه نشود؟

چارلز دیکنز(شرق‌شناس انگلیسی): اگر مقصود حسین جنگ در راه خواسته های دنیوی خود بود، من نمی فهمم چرا خواهران و کودکانش را همراه خود برد. پس عقل چنین حکم می کند که او به خاطر اسلام فداکاری خویش را انجام داد.

مهاتما گاندی (رهبر استقلال هند): اگر هندوستان بخواهد یک کشور پیروز شود، باید از زندگی امام حسین پیروی کند.

آنتوان بارا (نویسنده معاصر مسیحی): اگر حسین(ع) از آن ما بود، همه جا برای او بیرقی برمی‌افراشتیم و با نام او همه را به دینمان دعوت می‌کردیم.

۹۴/۰۷/۲۲
مهناز

نظرات  (۱۵)

۲۲ مهر ۹۴ ، ۱۲:۱۳ پریـــــ خانوم
سلام آبجی ایام محرم و تسلیت میگم..

سخنان قشنگی گفتن
پاسخ:
سلام منم تسلیت میگم... آره حرفای قشنگین. بیشتر از این هم هست میتونی تو اینترنت جست و جو کنی...
۲۸ مهر ۹۴ ، ۰۷:۲۵ نیایش السادات حسینی
سلام
ایام محرم و خدمت شما و دوستداران اهل بیت تسلیت و تهنیت عرض می کنم
نه خواهرم نه قلبی پیدا نمیشه از بزرگواری سالار تنهای زیر آفتاب داغ کربلا چیزی بشنوه و گریه نکنه
از آدمای نامرد پناه به زعفر جنی برد الهی بمیرم
راستی خواهرم من یه پست گذاشتم به عنوان شاید حاجت روا بشی مردم زیر همون پست تو قسمت نظرات حاجت هاشونو می نویسند و منتشر می کنم این کار تا روز عاشورا ادامه داره به دوستات هم اطلاع بده ظهر عاشورا که هم نوا با کربلاییان نماز عشق میخونیم برای همه حاجتمندان به ویژه این عزیزان حاجتمند دعا کنیم تا حاجتشون براورده شه
هزینه ای که نداره شاید حاجت روا شدید
امیدوارم محالاتونو از صاحب این شب های قیمتی هدیه بگیرید
پاسخ:
سلام.... منم این ایامو بهتون تسلیت میگم چشم میام بهتون سر میزم. ان شاا... که همه حاجت روا بشن... الهی آمین. ان شاا...
التماس دعا بانو

پاسخ:
محتاجیم به دعا
۲۹ مهر ۹۴ ، ۱۴:۳۸ نگین خاطره
رمز قرآن از حسین آموختیم
ز آتشش ما شعله ها افروختیم
ای صبا ای پیک دور افتادگان
اشک ما را بر مزار او رسان....
ایام سوگواری اباعبدالله الحسین بر شما تسلیت باد .
التماس دعا.
پاسخ:
محتاجیم به دعا...
۲۹ مهر ۹۴ ، ۱۶:۲۹ نجوای ارامش
نویسنده مسیحی جمله بینظیری گفت. تشکر از حسن انتخابت و ممنون از حضور گرمتـــــ
پاسخ:
بله جملات زیبایی گفتند... ممنونم...
سلام ممنون از حضورتون. موفق باشین.
عرض تسلیت دارم...
پاسخ:
سلام... خیلی ممنون شما هم همین طور... منم بهتون تسلیت می گم این ایام رو...
مربای الوئه ورادرست نکردم ونمیدونم چه مزه ای است ولی گفتم بزارم توی وب شایدکسی دوس داشت درست کنه
پاسخ:
فکرمیکردم حتما تو خونه درست کردین... من که دوست ندارم طعم این مربا رو امتحان کنم...فکر نمیکنم اصلا مزه ی جالب و قابل تحملی داشته باشه...
۳۰ مهر ۹۴ ، ۱۳:۰۴ واحه ای در لحظه
گفتم دعا چیست؟گفتند طلب نیاز از بی نیاز
گفتم التماس دعا چیست؟گفتند خوبان را در درگاه خدا واسطه قرار دادن
پس با افتخار میگویم:ای خوبان خدا التماس دعا
پاسخ:
محتاجیم به دعا...
۳۰ مهر ۹۴ ، ۱۴:۵۶ پریــــــ פֿـانومــ
تاسوعای حسینی
روز پای مردی و وفاداری پیروان امام حسین علیه السلام
بر شما دوستدار خاندان عصمت علیهم السلام تسلیت باد
پاسخ:
منم بهت تسلیت میگم...
۳۰ مهر ۹۴ ، ۱۴:۵۶ پریــــــ פֿـانومــ
مفهوم بلند آفتابى عباس
از گریه ی کودکان کبابى عباس
از تشنگی ات فرات دلخون گردید
والله که آبروى آبى عباس
التماس دعا
پاسخ:
السلام علیک یا ابوالفضل العباس... محتاجیم به دعا...
۳۰ مهر ۹۴ ، ۱۵:۱۲ ღهدیه ای به خــــــــــداღ
السلام علیک یا اباعبدالله الحسین...

سلامــــــ ممنون از حضورتون

محتاجیم به دعآ
پاسخ:
السلام علیک یا اباعبدالله الحسین...
۳۰ مهر ۹۴ ، ۱۵:۱۴ ღهدیه ای به خــــــــــداღ
عزت در بدست آوردن دنیا نیست ؛

در از دست دادن و فدا کردن همه ی دنیاست ،

برای او و برای رضای او ...

آری حماسه ی او ثابت کرد:

عزت در بدست آوردن دنیا نیست ...



صلی الله علیک یا اباعبدالله الحسین

صلی الله علیک یا اباعبدالله الحسین

صلی الله علیک یا اباعبدالله الحسین
پاسخ:
عزت در به دست آوردن دنیا نیست... صلی الله علیک یا اباعبدالله الحسین
خیمه ماه محرم زده شد بر دل ما / باز نام تو شده زینت هر محفل ما
جز غم عشق تو ما را نبود سودایی / عشق سوزان تو آغشته به آب و گل ما . . .
پاسخ:
ای خداااااااااااااااااااا
۳۰ مهر ۹۴ ، ۱۶:۳۹ ๑۩۞۩ فــرنـگیـس ۩۞۩๑
سلام مهناز جون ممنونم از حضورت عزیز دلم وبت خییییییییییلی قشنگه باافتخار لینکت میکنم خانوم گل
پاسخ:
سلام فرنگیس خانوم گل... مرسی که اومدی... خیلی ممنون... شما هم لینک شدین...منتظر حضور دوباره اتون هستم...
سلام
تسلیت میگم
خیلی زیبا بود
پاسخ:
سلام... منم تسلیت می گم... خیلی ممنون...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">