شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
چهارشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۰۵ ب.ظ

دل بی قرار/ 1391

 داستان این فیلم درباره خواهر و برادری به نام «معصومه» و «علی» و مادرشونه. که بر اثر وقوع زلزله رودبار همدیگه رو گم میکنند و...اون جور که من خوندم زمان رخداد این زلزله بسیاری از مردم گیلان به خصوص جوونا دقایقی پس از ساعت 24 سرگرم تماشای مسابقات فوتبال جام جهانی 1990 ایتالیا بودند که زمین لرزه اتفاق می افته و  به دلیل بیدار بودن، بسیاری از مردم می تونند از خونه ها بیرون بیان و زیر آوار نمونند .به نظرم فیلم خوبی نبود و اتفاقایی که مثلا تصادفی بود حرص آدم رو درمی آورد و اصلا آدم می تونست قدم به قدم بقیه ماجراها رو حدس بزنه.

۹۴/۰۷/۱۵
مهناز

نظرات  (۵)

۱۵ مهر ۹۴ ، ۱۶:۲۷ پریـــــ خانوم
سلامـ

خوبی آجی؟؟

به به چه پستیــ

منم این فیلمو نگاه کردم خیلی قشنگهــــ

+منم این دیالوگ و خیلی دوست میدارمـــــ
پاسخ:
سلااااااااااااااااام. خوبم مرسی... فدای تو چیکار کنم برای تو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ +واقعا هم دیالوگ شیرین و دلچسبیه به خصوص وقتی کوروش تهامی از ته ته دلش اداش می کنه....
۱۶ مهر ۹۴ ، ۰۷:۵۹ پریـــــ خانوم
سلطان داریوش:

چنان بریدم از خودم که از هوای تو پرم...
که با نفس کشیدنم از تو شکست میخورم...
تـــوجــــــــه
لحظه سال تحویل سال 95 ساعت 8 و 8 دقیقه و 8 ثانیه روزیکشنبه هست!
و از همه جالبتر اینکه سال 95 دو بار روز زن داریم
یکی 11 فروردین 95 و یکی 29 اسفند 95
خانوما بزنین به افتخار خودتون هوراااااا!!!!!!!
آقایون هم بزنین تو سر خودتون !!!!!!!!!!
خانمها یادتون باشه اولین نفری هستم که این خبر توپ رو بهتون دادم
پس منو یادتون نره :
پاسخ:
چه جالب... 8 و 8 دقیقه و 8 ثانیه...
سلام اجی لینکی
من امسال پشت کنکوری ام شرمنده خیلی نمیتونم فعال باشم اماهروقت اومدم میام بهت سرمیزنم
پاسخ:
سلام. ممنون. ان شاا... که موفق باشی...اشکالی نداره منتظر حضور گه گاهت هستم...
خسته نباشید وبتون عالیه
پاسخ:
خیلی ممنون...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">