شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
پنجشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۵۴ ق.ظ

هیچ گاه برای شروع دوباره دیر نیست...

سلام به همه.
بعد از کلی زحمت که برا وبلاگم تو بلاگفا گذاشتم و بر باد رفت(تو لینکام هست، اگه خواستید یه سری بزنید...)، حالا دوباره با کلی امید برگشتم به وب میهن بلاگم تا وبلاگ نویسی روادامه بدم.                                
دلم خیلی تنگ شده بود...خیلی...تو این وبلاگ میخوام درباره همه چیزایی که دوست دارم، بنویسم. هر چند که شروعِ یه چیز، همیشه برام سخت بوده. امیدوارم که از نوشته هام لذت ببرید و دلم می خواد که نظراتتون مرتبط با پست ها باشه... 
همین و همین...
۹۴/۰۶/۲۶
مهناز

نظرات  (۵)

سلامم وب زیبایی داری
پاسخ:
سلام ممنون از حضور و نگاهتون...
۰۴ مهر ۹۴ ، ۰۸:۰۱ پریـــــ خانوم
سلامممممممم خوش اومدی باجی

+اوخی ایشالا که تو میهن بلاگ خوش بگذره
پاسخ:
علیک سلام...ممنونم... فدات...
سلام

خواهش میکنم اشکالی نداره

پیش میاد
۰۷ مهر ۹۴ ، ۱۴:۳۷ ★ֆɛȶǟʀɛɦ★
سلام اجی جون ممنون به وب ما سر زدی وب زیبایی داری بازم منتظر کامنت های زیبات هستیم
پاسخ:
سلام... خواهش می کنم... ممنون از نگاه قشنگتون... سعی می کنم بازم بیام...
سلام خانمم
خوش اومدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">